ما الذي قد يؤخر وصول إمدادات الأكسجين للمرضى في مصر؟

فتحت السلطات المصرية تحقيقا، خلال الأيام الماضية، بشأن ما تردد عن نقص إمدادات الأكسجين الصناعي الموصل لوحدات العناية الفائقة بمستشفيين حكوميين، بعد تقارير عن وفاة ستة مصابين بفيروس كورونا جراء ذلك في واقعتين منفصلتين.
في الوقت نفسه تنفي وزارة الصحة المصرية وجود أي نقص في إمدادات الأكسجين بمشافيها.

المزيد عن توفر اسطوانة الأكسجين وسعرها في مصر خلال أزمة فيروس كورونا، في تقرير أمل سعيد.

للمزيد من الفيديوهات زوروا صفحتنا: www.bbc.com/arabic/media/video
اشترك في بي بي سي :bit.ly/BBCNewsArabic

تحميل فيديوهات

عدد المشاهدات
23,399

تعليقات

  • حسبنا الله ونعم الوكيل

    Ahmad MustafaAhmad Mustafa15 أيام قبل
  • ون بقول ليه الأنبوب بتفده بسرعه علي الحرمي متملوش من عنده

    ايمن عبدالخالقايمن عبدالخالق17 أيام قبل
  • نفس الشيْ حصل في العراق في شهر 7 وبسبب نقص الاوكسجين مات الكثير من الناس

    Haider AlnasryHaider Alnasry17 أيام قبل
  • يبني قصور باموال الشعب لايسأل عن حال الشعب والناس تعيش في ظروف سيئة جدا عبدالفلوس السيسي يقول معندناش مشكلة بكورونا والدنيا زي الفل

    Fedye MustafaFedye Mustafa17 أيام قبل
  • وبعدين تعقبون وتخسون منتم من وزاره الداخليه وعليكم جرائم ضدي وعندي أدله على ذلك

    شريطه خصوان البرك المناقيشيشريطه خصوان البرك المناقيشي17 أيام قبل
  • هذه الفضيحة لم نسمع بها إلا في مصر نقص الاكسجين

    salah ansrisalah ansri17 أيام قبل
  • الله يعين مصر.... مصر صنفت أفقر بلد في العالم

    Laith Shaker Al-kradiLaith Shaker Al-kradi17 أيام قبل
  • الي يشوف تعليقي يتفضل عندي جزاكم الله خيرا

    Oum Chaimouma أم شيمومةOum Chaimouma أم شيمومة17 أيام قبل
  • """دقيقة من وقتك 🌼 ترحم على شهداء المسلمين (🇮🇶)🌼❤️😥

    دراكس DRAXدراكس DRAX17 أيام قبل
  • الفساد

    احمد المواساحمد المواس17 أيام قبل
  • الخطأ تقني وإهمال من الدرجة الأولى ابتداء من مهندس الأوكسجين حتى مدير المستشفى ولازم يعمل حسابه لتوافر الاوكسجين اول بأول

    Naif AlfateshNaif Alfatesh17 أيام قبل
  • من غزه ولا شيء الا فساد الحكام و عدم احترام حياه الفقراء فهم للاسف يعاملوا كالعبيد فرعون مصر اشد من خطوره كرونا على مصر لو الموضوع رشوه للغرب ليبقى عالكرسي لدفعها اما ارواح الغلابه فلا قيمه لهم ربنا يحفظ مصر وينصر الغلابه على الفراعنه ربنا كما نصر بني اسرائيل عالفراعنه ينصركم على فراعنه ابعصر الحديث

    محمد ياسر المزعنن 11ع5محمد ياسر المزعنن 11ع517 أيام قبل
  • مع الاسف

    سند العراقي العراقيسند العراقي العراقي17 أيام قبل
  • مرحبا يا اصحاب القنوات الصغيرة تبادل الاشتراك

    Sisi ChannelSisi Channel17 أيام قبل
  • ربي يشافي مرضانا و مرضاكم و مرضى كل المسلمين و يشافي كل مريض في العالم يارب نصيحة للاخوة في مصر عليكم بالتكتل شعبيا و مساعدة بعضكم بعض لان دولة يمكن لا تاذي دورها كما يجب و هنا اتوجه للاغنياء ان يتصدقوا و الله فرصة لا تعوض من احياها كمن احيا الناس جميعا تحياتي لكم من الجزائر ربي يحفظكم و يرفع عنا و عنكم و عن الجميع هذا الوباء

    احلام حلومةاحلام حلومة18 أيام قبل
    • @احلام حلومة بتقطع لسانك

      Shima WahbaShima Wahba9 أيام قبل
    • @Shima Wahba و الجزائرية المقهورة منها تاج راسك هيا انصرفي

      احلام حلومةاحلام حلومة9 أيام قبل
    • على أساس منتظرين حدة جزائرية مثلك تعطينا نصائح

      Shima WahbaShima Wahba9 أيام قبل
  • آل سعود بأموالهم دمرو الدول العربية لن تتحرر الشعوب العربية إلا بزوال آل سعود

    الرعد الرعدالرعد الرعد18 أيام قبل
    • ر👞ا👞ف👞ض👞ي👞🐕🍖🍗

      غالي غاليغالي غالي17 أيام قبل
    • 👞🇮🇱👞

      الرعد الرعدالرعد الرعد17 أيام قبل
    • أنت وامثالك الزائلون بإذن الله وال سعود هم الباقون ....

      غالي غاليغالي غالي17 أيام قبل
  • كله كذب في كذب حتي لو فيه اكسجين مفيش سرير ولا مكان في المستشفي اقسم بالله امي بتموت من ثلاث ايام مش لاقين مكان ياخدها المستشفي الخاصه عشره الالف جنيه في اليوم ولوجبت ممرض البيت بالف جنيه في اليوم وفي الاخر انا متاكد امي هتموت ولاهعرف اعمل ده ولاده

    وطني حياتيوطني حياتي18 أيام قبل
  • La hawla wa la 9owata ila billah

    Hassan HmamiHassan Hmami18 أيام قبل
  • مفيش فلوس الخسيس سرق كل شئ

    al Tigeral Tiger18 أيام قبل
  • ربنا يشغى كل مريض يا رب

    الممثلة صوفيا ياسينالممثلة صوفيا ياسين18 أيام قبل
  • كل هذا بسبب السيسي الديكتاتور مغتصب السلطة عدو الحرية واساس الفساد في مصر

    صلعم تزوج عائشة وهي طفلةصلعم تزوج عائشة وهي طفلة18 أيام قبل
  • الضمير الميت .الاستهانة بالارواح.عدم اعطاء الفرد من الشعب قيمته.انعدام الانسانية...وزد على دلك

    Houcine ImitkHoucine Imitk18 أيام قبل
  • نفس المشكلة اللي يخلي الاوكسجين ما يوصل لمرضى في العراق ايضا الفساااااااد يا سادة.

    HosHos18 أيام قبل
  • صلو معي على الحبيب 💖💖💖💖اللهم اصلي مليون صلاة واسلم مليون سلام على سييدينا وحبيبينا وعظيمينا وقاءيدينا محمد ص الى يوم الدين صلى الله عليه وسلم ص☝💐💐💐💐💐💖💖💖💖

    Kaim IlyasKaim Ilyas18 أيام قبل
  • اوف ربي يعينهم والله يشفي كل مريض منهم وان شاء الله تتخلصون من كورونا نهائيا اختكم من العراق

    سيما الكردي الفيليسيما الكردي الفيلي18 أيام قبل
  • حسبي الله ونعم الوكيل الله يفرجها على وطني 💔🇪🇬😢

    Muhanned AL HASSANMuhanned AL HASSAN18 أيام قبل
  • والله لمصريين بيهم الله يبارك ربي يحفضهم لحقين 100مليون نسمة سلطات عندهم عادو يشوفو فيهم ذباب للاسف...ربي يكون معاكم خوكم من الجزائر

    Hichem SalmiHichem Salmi18 أيام قبل
    • والجزايريين السلطات نتاعهم متشوفش فيهم ذباب؟ المثل يقول ( المذبوح مخلوع في المسلوخ والمقدد يضحك)

      A SA S18 أيام قبل
  • المصريين قاموا بانقلاب على مبارك..فجاءهم من هو اسوء منه..السيسي حسبي الله فيه

    perla laperla la18 أيام قبل
    • هذي ازمه بلعالم اكمل

      Mohamed Al-shafaeMohamed Al-shafae18 أيام قبل
  • اللهم اشفي كل مريض ..يا رب

    solo zohirsolo zohir18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • ي صلاة الفجر

    Kenda YassenKenda Yassen18 أيام قبل
  • قطر وتركيا 😄

    كابتن وليدكابتن وليد18 أيام قبل
  • والمذيعه بتقول ان اللي ماتوا 6 انا من الشرقيه حسبي الله كل اللي في العنايه ماتوا انتو ناس مش بتحس لما يبقي حد من اهل السياسين هو اللي مات بالطريقه دي مظنش كانوا هيطلعوا ينفو الخبر وكانوا هيحسبوا كل اللي في المستشفى من اصغر عامل لرئيس المستشفى نفسه حسبنا الله ونعم الوكيل

    Eyad StarEyad Star18 أيام قبل
  • طيب وانت ليه تبيعهم بالتمن ده وليه العمال ياخدو فلوس اعتبروا ده صدقه ي جماعه مش هنتكالب ع بعض حسبي الله

    Eyad StarEyad Star18 أيام قبل
  • الله يرحمكم من كل وباء وتحياتي لاهلنا المصريين 🇪🇬🇪🇬 اختكم من الكويت 🇰🇼

    بنت الحشدبنت الحشد18 أيام قبل
    • @قاسم QasiM نعم

      بنت الحشدبنت الحشد17 أيام قبل
    • اسمك بنت الحشد 🤨

      قاسم QasiMقاسم QasiM17 أيام قبل
    • @Muhanned AL HASSAN شكراً يالغلا

      بنت الحشدبنت الحشد18 أيام قبل
    • تسلمي يا اختي الله يحفظك ويحفظ الكويت

      Muhanned AL HASSANMuhanned AL HASSAN18 أيام قبل
  • يا جماعه 150 جنيه يعني 10 $ دي حاجه كويسه مقارنه بدول تانيه

    mando soudymando soudy18 أيام قبل
    • @mando soudy الدول التانية معندهاش اكسجين وعددهم مش 100 مليون !! بصيت على الصين يا حبيبي الاول قبل ما تتكلم ؟! عامة واضح انك طفل صغير مش فاهم حاجة بس معلش بكرة تفهم

      Muhanned AL HASSANMuhanned AL HASSAN18 أيام قبل
    • @Muhanned AL HASSAN و الدول الثالثه مش بتلاقي اساسا الاكسجين ده و الدول اللي بتلاقيه مش عددهم 100 مليون احنا عندنا أرانب 😂😂 ف السنه مصر بتذيد ب 5 مليون 😂😂

      mando soudymando soudy18 أيام قبل
    • 😂😂😂😂😂😂😂 الدول التانية بياخدوها ببلاش وقت الأزمة يا ..... ماندو

      Muhanned AL HASSANMuhanned AL HASSAN18 أيام قبل
  • اتوسل إليك يا الله بحق إسمك الاعظم ان ترزق صاحب اليد تظغط لايك واشتراك فرحة يسجد لها باكية ورزق لا ينتهي ] اللهم امين يارب العالمين....

    حياة الأملحياة الأمل18 أيام قبل
    • شحاتة followers

      صلعم تزوج عائشة وهي طفلةصلعم تزوج عائشة وهي طفلة18 أيام قبل
  • الله يرحمك يا أمل !

    اعلامى حراعلامى حر18 أيام قبل
  • تجار انابيب الاكسجين رفعوا الاسعار وخبوا الانابيب

    Rghdan AhmedRghdan Ahmed18 أيام قبل
  • والله ما اعرف لولا الناس اللي لسة فيها الخير دي كانوا اهالي المصابين عملوا ايه.. امام عجز الحكومة حتي عن توفير الاكسجين اللي المفروض يكون اساسي في اي مستشفي بس ده مش حاصل عندنا.. لله الامر من قبل ومن بعد

    Samar ModySamar Mody18 أيام قبل
  • السلام عليكم و رحمة الله و بركاته .نحن نعمل جميعاً على نشر الفائدة فشارك في هذا العمل ولا تكتفي بالمشاهدة فقط لا تنسوا نشر كل مقطع قد نال أعجابكم . قناة قافلة التوحيـد هي مشروع خيري بهدف الدعوة في سبيل الله بنية نشر كل ما ينفع المسلمين من مقاطع دعوية لآشهر واهم الدعاة والعلماء وكذلك : قال تعالى : ولتكن منكم امة يدعون الى الخير ويأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر واولئك هم المفلحون ..اسعوا في نشر الخير قافلة التوحيد هي مشروع دعوي هدفه تبصير الناس بأمور الدين والدنيا والعمل قدر الإمكان على إصلاح أي خلل واقع في أي جانب من جوانب الحياة . نقوم على تحقيق هذه الأهداف من خلال تصميم مقاطع إبداعية بمجهودات بسيطة راجين من الله تعالى أن يبارك لنا في هذا العمل و يجعله باب خير للمسلمين يسعدنا تواصلكم معنا وتلقي اقتراحاتكم وأفكاركم من خلال تواصلكم معنا عبر صفحاتنا على مواقع التواصل الإجتماعي لا تنسى تفعيل جرس الاشعارات ليصلك كل جديد !!!!!!!!!!!::::::::::::::::::

    قافلة التوحــيدقافلة التوحــيد18 أيام قبل
  • السلام عليكم و رحمة الله و بركاته .نحن نعمل جميعاً على نشر الفائدة فشارك في هذا العمل ولا تكتفي بالمشاهدة فقط لا تنسوا نشر كل مقطع قد نال أعجابكم . قناة قافلة التوحيـد هي مشروع خيري بهدف الدعوة في سبيل الله بنية نشر كل ما ينفع المسلمين من مقاطع دعوية لآشهر واهم الدعاة والعلماء وكذلك : قال تعالى : ولتكن منكم امة يدعون الى الخير ويأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر واولئك هم المفلحون ..اسعوا في نشر الخير قافلة التوحيد هي مشروع دعوي هدفه تبصير الناس بأمور الدين والدنيا والعمل قدر الإمكان على إصلاح أي خلل واقع في أي جانب من جوانب الحياة . نقوم على تحقيق هذه الأهداف من خلال تصميم مقاطع إبداعية بمجهودات بسيطة راجين من الله تعالى أن يبارك لنا في هذا العمل و يجعله باب خير للمسلمين يسعدنا تواصلكم معنا وتلقي اقتراحاتكم وأفكاركم من خلال تواصلكم معنا عبر صفحاتنا على مواقع التواصل الإجتماعي لا تنسى تفعيل جرس الاشعارات ليصلك كل جديد ***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    قافلة التوحــيدقافلة التوحــيد18 أيام قبل
  • اساءلو ال خليج والحاج السيسي

    Lazazi SlimanyLazazi Slimany18 أيام قبل
  • زاد سعر 200 % شعوب بطلت تستحي

    Zaid Bin AqelZaid Bin Aqel18 أيام قبل
  • بلد متخلف

    يامن المصرييامن المصري18 أيام قبل
  • حسبي الله ربنا معانا 🇪🇬🇪🇬

    From zero to heroFrom zero to hero18 أيام قبل
  • اللهم احفظ مصر واهلها وأهلك بلحة العبيط ابن مليكه اليهوديه وكل معيزه

    كاسر عينهمكاسر عينهم18 أيام قبل
  • 😢

    ahmed negmahmed negm18 أيام قبل
    • عدد بسيط وبصير ٥٠٠ مشترك يا احمد نظرة على محتواي☻وأن أعجبكم أشتركو معنا👍😊

      Hisham Zaour هشام زاعورHisham Zaour هشام زاعور18 أيام قبل
  • الله يشوفنة فييييييييييييييييييييي الصصصصصصصصصصصصصصصييييييييييييييييييييييييييييييييين عجايب قدرت يارب العالمين

    عبدالله خلفعبدالله خلف18 أيام قبل
  • يارب اتوسل إليك بحق اسمك الاعظم ان ترزق صاحب اليد التي تضغط لايك واشتراك فرحه يسجد لها باكياً ورزق لاينتهي ///اللهم امين يارب العالمين💔 😢،

    Zahra AhmedZahra Ahmed18 أيام قبل
    • تتبع العصابة

      A. GucciA. Gucci18 أيام قبل
  • ربنا يسترك ويفك كربك ويرزقك بالحلال ويرزقك بزيارة سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم ياللي تشترك بالقناة عندي وتجبر بخاطري ❤️

    فنون. إبداع وحرف يدويةفنون. إبداع وحرف يدوية18 أيام قبل
  • سبجان الله وبحمده ❤ أتمنى توصلوني 450 فضلاً !💙

    Ibrahim MarwanIbrahim Marwan18 أيام قبل
    • @Hisham Zaour هشام زاعور مش مهم محتواه حلو او لأ مينفعش نشترك بقناته بس لأنه بيشحت مشتركين في التعليقات المفروض يشتغل عالمحتوى اللي بيقدمه احسن ما يشتغل شحات لايكات ومشتركين سابو الشوارع وقررو الشحاته عاليوتيوب

      صلعم تزوج عائشة وهي طفلةصلعم تزوج عائشة وهي طفلة18 أيام قبل
    • محتواك حلو ياحبيب استمر وانشالله اذا بتحب منتساعد 🖐🖐💐

      Hisham Zaour هشام زاعورHisham Zaour هشام زاعور18 أيام قبل
  • حسبي الله ونعم الوكيل

    Amin ZalatAmin Zalat18 أيام قبل
    • عدد بسيط وبصير ٥٠٠ مشترك ياأمين نظرة على محتواي☻وأن أعجبكم أشتركو معنا👍😊

      Hisham Zaour هشام زاعورHisham Zaour هشام زاعور18 أيام قبل
  • هل من داعم ☝️😔لأهل القرأن (هم قليلون) إن كنت منهم فدعمني أخي جزاك

    القرأن الكريم The Great Quranالقرأن الكريم The Great Quran18 أيام قبل
  • اذا مصري تكره السيسي لايك 🇪🇬 اذا مصري تحب السيسي تعليق 🇪🇬

    ولا غالب الا اللهولا غالب الا الله18 أيام قبل
    • @Mr.E 💩

      Mohammed CahrawiMohammed Cahrawi15 أيام قبل
  • وطني الله يفرجها

    البرنس المصري منوعاتالبرنس المصري منوعات18 أيام قبل
  • دولة المافيات تحت حكم المهاطيل و المهرجين..

    Raed BakerRaed Baker18 أيام قبل
    • عدد بسيط وبصير ٥٠٠ مشترك يا رائد نظرة على محتواي☻وأن أعجبكم أشتركو معنا👍😊

      Hisham Zaour هشام زاعورHisham Zaour هشام زاعور18 أيام قبل
  • الله يفرجها يارب على شعب مصر

    البرنس المصري منوعاتالبرنس المصري منوعات18 أيام قبل
  • القناة هادفة جدا واقيمها ثاني اهم قناة اخبارية في العالم

    Omar KhodierOmar Khodier18 أيام قبل
    • عدد بسيط وبصير ٥٠٠ مشترك يا عمر نظرة على محتواي☻وأن أعجبكم أشتركو معنا👍😊

      Hisham Zaour هشام زاعورHisham Zaour هشام زاعور18 أيام قبل
  • سبحان الله العظيم سبحان رب العرش العظيم الذي بيده الملك كله ويرزق الناس بغير حساب ولنشكر ونسبحه ونحمده ولكن أكثر الناس لا يشكرون كل شيء من عند الله ببلاش ولو كنا مؤمنين ومتقين لرفع عنا هذا البلاء إنما الظلم والفساد وانتشار الفواحش والمعاصي والخمور والمخدرات والله سبحانه وتعالى ليس بظلام للعبيد سترك يارب سترك يارب سترك يارب سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

    rafik djelassirafik djelassi18 أيام قبل
  • انتي وزيره فاشله لابد من الاستقاله

    ميدو ميدوميدو ميدو18 أيام قبل
    • عدد بسيط وبصير ٥٠٠ مشترك ياميدو نظرة على محتواي☻وأن أعجبكم أشتركو معنا👍😊

      Hisham Zaour هشام زاعورHisham Zaour هشام زاعور18 أيام قبل
  • حكومه دائما متاخر بسنوات بسبب تجاهلهم لأبسط احتياجات المواطن

    Zikry DiksyZikry Diksy18 أيام قبل
  • ياااااارب....ياجدعان دعمكم ليا بمثابة الاكسجين بالظبط يعنى تبخلوا عليا كده اهون عليكم

    هبه موسى - Heba Mousaهبه موسى - Heba Mousa18 أيام قبل
  • ‏لكلِّ شخصٍ مرّ من هنا : الى فرحتيني بشي زيارة لقناتي واشتاركتي عندي تستاهل هاد الدعوة من القلب❤️❤️🤲🤲🤲 أسأل الله أن يجعلك تقفُ اليوم أمام أمنياتك قائلاً : " قد جعلها ربي حقاً " وتخرُّ لَهُ ساجداً باكياً من شدّة الفرح ❤..🤲🤲.

    saadia & mohamedsaadia & mohamed18 أيام قبل
  • اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين اللهم ويوفقك المسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات يارب يارب

    Arkan AliArkan Ali18 أيام قبل
  • خلط السيسي ينفعك بئه

    Gmc1978sGmc1978s18 أيام قبل
  • شعب مستهتر انعمل ايه

    الفليسوف الاولالفليسوف الاول18 أيام قبل
  • لانها من الدول المتخلفه

    خليل النابهيخليل النابهي18 أيام قبل
    • عدد بسيط وبصير ٥٠٠ مشترك ياخليل نظرة على محتواي☻وأن أعجبكم أشتركو معنا👍😊

      Hisham Zaour هشام زاعورHisham Zaour هشام زاعور18 أيام قبل
  • محطات توليد الكهرباء البخاريه بها منضومه يصدر عنها اكسجين عالي الجوده وكميات كبيره وللأسف يطلق بالهواء الطلق يا ريت المسؤلين يامرو باستخدم هذا الأكسجين لانه في هذا الوقت يعتبر اهدار

    علمتني الدنياعلمتني الدنيا18 أيام قبل
  • ‏لكلِّ شخصٍ مرّ من هنا : الى فرحتيني بشي زيارة لقناتي واشتاركتي عندي تستاهل هاد الدعوة من القلب❤️❤️🤲🤲🤲 أسأل الله أن يجعلك تقفُ اليوم أمام أمنياتك قائلاً : " قد جعلها ربي حقاً " وتخرُّ لَهُ ساجداً باكياً من شدّة الفرح ❤..🤲🤲

    saadia & mohamedsaadia & mohamed18 أيام قبل
  • اطردوا السيسسي

    Mojeb AhmadMojeb Ahmad18 أيام قبل
    • @Adg 150 هذا سوداني اعرفه من زمان

      قاسم QasiMقاسم QasiM17 أيام قبل
    • @Adg 150 والقران الكريم سوداني

      قاسم QasiMقاسم QasiM17 أيام قبل
    • @Adg 150 شدخل العراق صاحب التعليق سوداني

      قاسم QasiMقاسم QasiM17 أيام قبل
  • يجب تصفية السيسي والا يقضي على مصر

    Red OneRed One18 أيام قبل
  • مشكلة

    amory amoryamory amory18 أيام قبل
    • عدد بسيط وبصير ٥٠٠ مشترك يا عموري نظرة على محتواي☻وأن أعجبكم أشتركو معنا👍😊

      Hisham Zaour هشام زاعورHisham Zaour هشام زاعور18 أيام قبل
  • "اللهم رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ"

    القران الكريمالقران الكريم18 أيام قبل
  • انبوبه اكسجين شروط ( النظام الجديد ) للزواج فى ٢٠٢١ :- بيت تمليك شبكه و مهر ونجف وعفش وفرح وانبوبة أكسجين وشهاده تطعيم صينى مع لبس الكمامه والتباعد مطلوب بين الزوجين وعدم التقارب أو المس.. زواج مبروك بالشفاء والبنين

    Michael 1Michael 118 أيام قبل
  • الحل تدخل الانتاج الحربى بالقوات المسلحه .. لتعديل المنظومه والتصنيع و التعبئه بالذمه ده شكل مصنع يعبى انابيب اكسجين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Michael 1Michael 118 أيام قبل
  • الله يحفظهم ويعينهم يارب وياخد الحق فاللي ياكل حقهم

    maryam canalmaryam canal18 أيام قبل
  • صلوا على المبعوث رحمة للعالمين الذي نزل على قلبه القرآن المبين. شرفونا الدار يا طيبين❤

    القارئ الفلسطيني أحمد الشاذلي Qur'an Reciterالقارئ الفلسطيني أحمد الشاذلي Qur'an Reciter18 أيام قبل
    • "الحق الحق أقول لكم: إن من يسمع كلامي ويؤمن بالذي أرسلني فله حياة أبدية، ولا يأتي إلى دينونة، بل قد انتقل من الموت إلى الحياة. (يو ٥ : ٢٤)✝️✝️✝️💙💌⭐😇

      أيل شلاماأيل شلاما18 أيام قبل
    • فتشوا الكتب لأنكم تظنون أن لكم فيها حياة أبدية. وهي التي تشهد لي. (يو ٥ : ٣٩)✝️✝️✝️💙💌⭐😇

      أيل شلاماأيل شلاما18 أيام قبل
    • من يأكل جسدي ويشرب دمي فله حياة أبدية، وأنا أقيمه في اليوم الأخير، (يو ٦ : ٥٤)✝️✝️✝️💙💌

      أيل شلاماأيل شلاما18 أيام قبل
  • مرضت بالإكتئاب لاني وحيدة وليس لي احد فتحة هذه القناة لكي اصبح إجتماعية مع الناس ارجو منكم الاشتراك لكي لم ابقى وحيدة ويزول الإكتئاب. فلم تخصرو شيئ

    منوعات maryamمنوعات maryam18 أيام قبل
    • رح تشفي من الكتئاب من اشترك ؟ WTF 😂😂😂🤦

      ʕ·ᴥ·ʔʕ·ᴥ·ʔ18 أيام قبل
  • الله يحفظ مصر ❤️ شمالي مر من هنا

    شمالي يمنيشمالي يمني18 أيام قبل
    • تحية من العراق إلى شمال اليمن سعيد الله ينصركم على أعدائكم 🇮🇶❤️🇾🇪

      Shiite lover Ali Ibn Abi TalibShiite lover Ali Ibn Abi Talib18 أيام قبل
  • فلسطينية مرت من هنا 🇵🇸 وحلمي يصير عندي متابيعين مصريون 🇪🇬♥️

    ߋߋ ߜߜߋߋ ߜߜ18 أيام قبل
    • 🗡️❤️

      Shiite lover Ali Ibn Abi TalibShiite lover Ali Ibn Abi Talib18 أيام قبل
    • ردي الإشترك مصري هنا

      البرنس المصري منوعاتالبرنس المصري منوعات18 أيام قبل
    • عملت اشتراك ❤️🇪🇬

      Malak HassanMalak Hassan18 أيام قبل
  • 😪😪😪😪⚘⚘⚘⚘

    عادل عادلعادل عادل18 أيام قبل
  • ربنا يسترها علينا ويحميناا ويحمي كل المسلمين

    Sahar YehiaSahar Yehia18 أيام قبل
  • حفظ الله أشقاءنا المصريين تحية لكم من الجزائر 💖🇩🇿

    جزائري حرجزائري حر18 أيام قبل
    • ربنا يحفظ الجزائر ومصر❤️🇪🇬.... بس في حيوان فوق قاعد يضحك بس ده عرفني إن كل بلد فيها الكويس و فيها الوحش تحياتي... لكم ربنا يحفظكم ❤️

      Malak HassanMalak Hassan18 أيام قبل
    • @شمالي يمني ربي يحفظ شمال اليمن بعيدا عن العسكر وحكم البعثيين الفا.شلين

      ولا غالب الا اللهولا غالب الا الله18 أيام قبل
    • تحياتي ل جزائر من اليمن الشمالي

      شمالي يمنيشمالي يمني18 أيام قبل
  • استحلف كل من قال لا إله ألا آلله ان يساعدني اقسم اني محتاجه مساعدتكم محتاجه اشغل القناة علشان علاجي اشتغل من بيتي بمساعدة اخواتى ولا امد يدي للغير ربنا يبارك فيكم اخواتى

    ربے اسئلک رضاک والجنه.ربے اسئلک رضاک والجنه.18 أيام قبل
    • وليه اخليك ذي شخص بيتعب عشان يصنع محتوى انتو سبتو الشحاته في الشارع وفقتو للشحاتة عاليوتيوب

      صلعم تزوج عائشة وهي طفلةصلعم تزوج عائشة وهي طفلة18 أيام قبل
  • خطية😥🥺 الله يكون بلعون🌿🖤

    أروْرٌاأروْرٌا18 أيام قبل
  • اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات من 《أهل السنة》 الأحياء منهم والأموات ربنا آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب ال🔥

    الشيعة كفار، هم حزب الشيطانالشيعة كفار، هم حزب الشيطان18 أيام قبل
  • لن ننسى مقاطعة منتجات فرنسا

    Adam KhaledAdam Khaled18 أيام قبل
  • من اليمن تحيه لام الدنيا مصر

    عبدالفتاح العميسيعبدالفتاح العميسي18 أيام قبل
  • اللهم اشفي كل مريض من 《أهل السنة》المؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات وألبسهم لباس الصحة والعافية اللهم آمين🤲

    الشيعة كفار، هم حزب الشيطانالشيعة كفار، هم حزب الشيطان18 أيام قبل
    • الروافظ مقهورين و مضغوطين عشان شايفين أهل السنة يدعو لبعض ويحبو بعض، مش زيهم يستغلو ويخونو بعض هههه😆هههه😂

      الشيعة كفار، هم حزب الشيطانالشيعة كفار، هم حزب الشيطان17 أيام قبل
    • مبسوط ومستانس وسعيد ي رافظي كا$فر مضغوط طوط🤣

      الشيعة كفار، هم حزب الشيطانالشيعة كفار، هم حزب الشيطان17 أيام قبل
    • واو كيف حالك ياوهابي

      السومريالسومري18 أيام قبل
  • استغفر الله العظيم لي 《ولأهل السنة 》المؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الأحياء منهم والأموات

    الشيعة كفار، هم حزب الشيطانالشيعة كفار، هم حزب الشيطان18 أيام قبل
  • هههههههههههههههههههههه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    farouk Annaba 23farouk Annaba 2318 أيام قبل
    • @البرنس المصري منوعات لا تزعل شعب الجزاءير مجنون😂😂

      شمسشمس18 أيام قبل
    • الله يرحم أموات المسلمين ويرفع الوباء والبلاء عنا جميع بلاد المسلمين

      البرنس المصري منوعاتالبرنس المصري منوعات18 أيام قبل
    • جزائري تسخر من مصر الله يسامحك إن شاء الله القادم أفضل

      البرنس المصري منوعاتالبرنس المصري منوعات18 أيام قبل
    • حسبنا الله ونعم الوكيل فيك اول مرة اشوف جزائري بسعمل كده

      ؛؛؛؛؛؛؛؛؛ ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ ؛؛؛؛؛؛؛؛؛18 أيام قبل
    • بتضحك علي ناس ماتت بسبب عدم الاكسوجين ؟؟؟ حسبا الله ونعمل الوكيل فيك بكره هنضحك أيضا ونشوف مين الهيضحك ف الاخر 🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬

      Malak HassanMalak Hassan18 أيام قبل
  • كسم السيسي الي معايا يحط لايك 😅😅

    Hussien vod kaHussien vod ka18 أيام قبل